• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

månljus

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt Seagull av månljus. Riktigt trevlig kille och klockan samt leveranstid överträffade förväntningarna! 110% goodguy :)
 

C-West

Breitling
Köpte en Seiko SKX av månljus, mycket hjälpsam och trevlig, affären gick snabbt och smidigt.
Handlar gärna av honom igen!
 

Bazsy

Cartier
Köpte en Seiko SRPA21 (Turtle PADI). Jag fick snabba och bra svar på mina frågor innan affären och en rimlig pris också. Allt gick snabbt och smidigt. Varmt rekommenderat!
 

Klingberg

Omega
Köpte en Seiko SKX009J av månljus. En mycket trevlig och smidig transaktion där klockan anlände redan dagen efter affär. Rekommenderas varmt.
 

holma20

Panerai
Månen , medla ett köp åt en av sina vänner ,
Som köpte en klocka men månfas:)
Allt gick hur smidigt som helst!
Helt klart en 100% GG
 

Exekys

Cartier
Nyligen köpt en Tissot, allt till belåtenhet. Smidig kommunikation, bra och rättvisande bilder och välförpackad klocka. Får jag tillfälle gör jag gärna affärer med månljus igen.
100 % Good guy!
 

Tipo

Breitling
Köpte en schysst Seiko av @månljus, skickades av honom i fredags och idag hämtade jag ut paketet. Allt funkat 100 från första kontakt till paketöppning. Supernöjd och 100% en GG!
 
Topp