Gillar ju leksandsknäckeHumpff, som en knytnäve i magen och hård som Leksands-knäcke. Snyggt fångat, JD!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar ju leksandsknäckeHumpff, som en knytnäve i magen och hård som Leksands-knäcke. Snyggt fångat, JD!
Funkar till alla pålägg...Gillar ju leksandsknäcke
Faktiskt ingen aning. Misstänkt rejäl vattenskada samt rengöring ?
Inte var det i perfekt skick men spabehandlingen verkar ha gjort underverkSteampunk.dala .
Bra räddat - hur såg verket ut?
FAAAN SÅ SMUTT!! Precis sådär jag vill ha dom! Delar med mig av ett par andra skelettvisare ifrån svedalas dialektala högsäte:
Är de där visarna original? Kan inte modellens så bra, men känns som om jag enbart har sett dom med svärdvisare tidigare..
Grattis! Helt klart elakast i klassenTack för alla glada tillrop
Önskar att jag visst vad. Man kan ju iof fantiseraShit den har varit med en del !
Efter ett dygn är jag lika kär. Ett bra tecken
Man kan nästan inte kalla det där för en klocka va
Frågan är om jag ska slå till på denna och skruva upp boettlock och krona, lägga den i tvättmaskinen, i med några skopor blekmedel, och köra några 60 graders program med extra centrifugering och torktumling...
http://www.ebay.com/itm/All-Origina...-Ref-5513-Watch-/111447077684?pt=Wristwatches