Amen vafan! Hoppas du fick snuskigt bra betalt dåraNu såld...fan, börjar redan ångra mig. Ja ja, bara att snabbt köpa något för att stilla ångesten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Amen vafan! Hoppas du fick snuskigt bra betalt dåraNu såld...fan, börjar redan ångra mig. Ja ja, bara att snabbt köpa något för att stilla ångesten
Amen vafan! Hoppas du fick snuskigt bra betalt dåra
I have the perfect one for youDet blev rätt bra i slutändan...eller i alla fall tillräckligt för att jag ska börja spana nya Heuer objekt
J-ar.vad mycket fina klockor! Den där Eterna Kontikin (ligger precis vid nedre hörnet på väskan) är helt vansinnig!
@Gummo 's Scubapro quartz, tror jag.@theargonaut
Vad är det för klocka som ligger underst i mitten på bild två?
Kan inte zooma så bra i mobilen så jag ser inte. Påminner lite om en Eterna Super-kontiki IDF i boettformen men det ser ut att vara andra visare. What is it?
Uppfattat, ja de har ju samma boettform. Fint det!@Gummo 's Scubapro quartz, tror jag.
Denna:Uppfattat, ja de har ju samma boettform. Fint det!
Det blev rätt bra i slutändan...eller i alla fall tillräckligt för att jag ska börja spana nya Heuer objekt
Haha! För enhetspriset 20?Upps, gick fortare än jag räknat med så nu är en annan Autavia på väg hem
Haha! För enhetspriset 20?
Underbar! Älskar den där boetten!
Tack! Ja den är härlig, vissa ( @Grafton ...) tycker bättre om den förvuxna och klumpiga automatversionen. Min nytryckt och fick hänga med på dykning i början av månadenUnderbar! Älskar den där boetten!
Du vet att quartz-versionen sorterade under "damur" i Scubapro-katalogen va?Tack! Ja den är härlig, vissa ( @Grafton ...) tycker bättre om den förvuxna och klumpiga automatversionen. Min nytryckt och fick hänga med på dykning i början av månaden
Du vet att quartz-versionen sorterade under "damur" i Scubapro-katalogen va?
Riktigt fin!Tack! Ja den är härlig, vissa ( @Grafton ...) tycker bättre om den förvuxna och klumpiga automatversionen. Min nytryckt och fick hänga med på dykning i början av månaden
Fin!Riktigt fin!
Kan det stämma att min Nautilus har likadan boett fast i titan? Ser ut så.
Väldigt lik, skulle inte förvåna mig. Grym den där NautilusenRiktigt fin!
Riktigt fin!
Bara för dig att styra upp ett datum, så vet du Jag kommer gärnaNär blir nästa? Jag är iaf gärna på då
Måste bara fråga vart den "klockväskan" kommer ifrån? Helt sjukt snygg.
Man blir ju lite sugen när man ser att även andra vurmar för 80-tal, dykare och quartz. Är alla välkomna på dessa träffar?När blir nästa? Jag är iaf gärna på då