Äh, den var piss innan men till min besvikelse finns den fortfarande till viss del kvar!Vilken förvandling! Hur är lumen i tavlan och visarna efter behandlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, den var piss innan men till min besvikelse finns den fortfarande till viss del kvar!Vilken förvandling! Hur är lumen i tavlan och visarna efter behandlingen?
Haha ser där!Äh, den var piss innan men till min besvikelse finns den fortfarande till viss del kvar!
Tack! Ja, det blev en skön kaffelattefärg över indexen och en lite härlig vattenskadetendens på visarna.Bra jobbat! Ser bra ut
Jag lovar att göra det på nästa. Lovar.Fritera tavlan låter som radikalt nytänkande, skulle vara kul om någon provade.
Bra! Riktigt fint. Kul med köksmoddSådär! Helnöjd.
Tack! Såhär dagen efter så stör jag mig liiiite på att tavlan är så jävla jämnt färgad. Får se om och när jag gör något åt det...Bra! Riktigt fint. Kul med köksmodd
Nej, den låter jag vara. Med stor sannolikhet originalgrejer som jag inte vill på å talla för mycket i. Men den skiljer sig ju lite från resten, men det gör inget om du frågar mig!Som sagt, ser riktigt bra ut. Har du funderat på att göra något med "dag-datum-skivan"? Osäker på om och hur den förändras över tid eftersom den inte utsätts för lika mycket som urtavlan.
Fritera tavlan låter som radikalt nytänkande, skulle vara kul om någon provade.
Pankofritera kanske?! vad tror du om det @Gummo ? Lite som Seacorpse, fast annorlunda...Bra! Riktigt fint. Kul med köksmodd
Bara det kommer från skafferiet, ungarnas leklåda eller städskåpet så är det ok!Pankofritera kanske?! vad tror du om det @Gummo ? Lite som Seacorpse, fast annorlunda...
Väntar med spänning..
Du får fria händer! Det är du som är konstnären!Bara det kommer från skafferiet, ungarnas leklåda eller städskåpet så är det ok!
Seiko Panko-rpsePankofritera kanske?! vad tror du om det @Gummo ? Lite som Seacorpse, fast annorlunda...
Väntar med spänning..
Var är denna klockrulle ifrån?Baka i ugn å soyamarinera kan ge för rödbrun nyans. De Seikotavlor från den tiden jag sett brukar index bli gröna eller grå. @eriksson850 få se en bild på din! Här är min Sumo med camoindex som jag är delägare i:
Observera att Brian Johnson i AC/DC har lajkat bilden på instagram
En verktygsrulle från en gammal militär LandRover som jag tvättat och sprättat fickor på för att passa klockorVar är denna klockrulle ifrån?
Så hipster.En verktygsrulle från en gammal militär LandRover som jag tvättat och sprättat fickor på för att passa klockor