• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Möjligheten att ta bort tidigare annonser?

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Med tanke på vad som hänt och att det numera går att redigera inlägg. Är det då möjligt att radera tidigare annonser? Jag ställer frågan här för att det säkert finns andra som tänker som mig.
 
  • Like
Reactions: Bas

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Markeras dem som sålda, då torde det inte locka till sig något bus?

Jag har tänkt samma sak men samtidigt kanske det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Priset på den sålda klockan skvallrar om att man fick en fin slant som eventuellt omsatts i något annat stöldbegärligt.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag har tänkt samma sak men samtidigt kanske det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Priset på den sålda klockan skvallrar om att man fick en fin slant som eventuellt omsatts i något annat stöldbegärligt.

Du kan ju fortfarande ändra din annons.
Lägg till att du tackar köpare för bytet :)


rottweilers.jpg
 
Jag undrar vad för personer ibland helt ny reggat och frågar om fler bilder? Sen aldrig hört av sig

Fick några såna, självklar skickar jag det annars blir jag slaktad.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Jag har alltid tyckt att K&S borde förbehållas de som i övrigt bidrar till ett aktivt forum. Dvs att kravet för att ens se och kunna googla annonser är att man nått upp till ett visst antal inlägg/medlemstid. Tror det skulle gynnna forumet i långa loppet.
 
Topp