Leiflicious
Basic
God jul alla madmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skickade DM till Max Busser efter det raffle dom hade på den röda. Chansen då var 1 på 13 sa han.Ballt släpp idag. Var tvungen att lägga en order. Hur stor är sannolikheten att man får en? Någon som har en känsla från tidigare färger?
Gruvligt fin! Lite tveksamt att skippa minuter Men tjockleken har ju varit den stora svagheten.Ballt släpp idag. Var tvungen att lägga en order. Hur stor är sannolikheten att man får en? Någon som har en känsla från tidigare färger?
Ok ganska låg chans då men vi får hålla tummarna!Skickade DM till Max Busser efter det raffle dom hade på den röda. Chansen då var 1 på 13 sa han.
Tyckte dagens släpp var riktigt fint, klart sugen på den. Känns som att nedbantningen gjorde mycket, känns som bästa versionen hittills.
Ok ganska låg chans då men vi får hålla tummarna!Skickade DM till Max Busser efter det raffle dom hade på den röda. Chansen då var 1 på 13 sa han.
Tyckte dagens släpp var riktigt fint, klart sugen på den. Känns som att nedbantningen gjorde mycket, känns som bästa versionen hittills.
Trot den kan vara lite bättre med nya upplägget. Men svårt att veta.Ok ganska låg chans då men vi får hålla tummarna!
Tror också det. När man har bindande anmälan kan jag tänka mig att färre faktiskt anmäler intresse. Det är ju inte så att dessa varit en bra investering för eventuella spekulanter/flippare heller, i alla fall inte senaste året eller så.Trot den kan vara lite bättre med nya upplägget. Men svårt att veta.
Så är det ju. Man tänker efter en gång till innan man signar upp sig nu.Tror också det. När man har bindande anmälan kan jag tänka mig att färre faktiskt anmäler intresse. Det är ju inte så att dessa varit en bra investering för eventuella spekulanter/flippare heller, i alla fall inte senaste året eller så.