• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Lenne81

Cartier
2-Faktor
Köpte en Tudor P01 av @micke_s på distans! Allt fungerade utmärkt. Klockan skickades snabbt och skicket var precis som beskrivet. Trevliga meddelande i samband med köpet.
Good Guy! 😊
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: m_s

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Köpt en CWC av Micke_S. Smidig och trevlig affär. 100% GG. Skicket enligt beskrivning, något jag tycker är viktigt. Gör gärna affärer igen.
 
  • Like
Reactions: m_s

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpt en Tudor av @micke_s och ett supertrevlig F2F möte. Hur smidigt som helst, inga konstigheter, en 100% GG i min bok. Varma rekommendationer och hoppas vi ses igen.
 
  • Like
Reactions: m_s

M26

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av m_s på distans, god och trevlig kommunikation. Dök upp lite förhinder som orsakade en smärre försening av leverans varpå @m_s erbjöd sig att köra ut klockan till mig istället. Kunde inte bli mycket bättre. 110% Good Guy!
 
Topp