• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Macbook Pro 15" Touchbar 2019 Space grey

Datorn är SÅLD

Mvh Olof


Hej,
Kollar intresset här innan man måste vända sig till blocket (usch!)

Då jag inte använder min Macbook Pro 15" som tänkt kollar jag nu intresset för denna fina dator.
Den är i verkligt toppskick utan skador och helt repfri skärm. Möjligen någon mikrorepa på locket men då får jag kisa.
Bytte bakre lock då några minder bucklor smugit sig på originalbaksidan. Denna följer dock med ändå om man vill ha den :)

Här kommer lite specar (saxade från Elgiganten på denna dator):
MacBook Pro 15 är tunnare och lättare än någonsin tidigare och har enastående prestanda med 9:e generationens Hexa Core Intel Core i7 (9:e generationen) processor, DDR4 RAM-minne, Radeon Pro grafik, Retina-skärm med True Tone-teknologi och robusta säkerhetsfunktioner.
  • Intel® Core™ i7 hexa-core, 2.6 GHz
  • 15.4" Retina-skärm med True Tone
  • 16 GB DDR4 RAM, Radeon Pro 555X GPU
  • Intel HD Graphics 630
  • 256GB SSD (2133MHz)
  • Touchbar
  • Touch-ID
Länk till datorn hos Elgiganten:
https://www.elgiganten.se/product/d...tor/macbook/38856/macbook-pro-15-2019-rymdgra

Det som medföljer är: Datorn samt kvitto från Elgiganten (inköpt 2019-08-13)
Tyvärr kom kartong, laddare och övrigt bort så företaget flyttade tidigare iår.
Sätter priset med hänsyn till detta.

Affär f2f i Göteborg är vad som föredras.

Möjliga byten: iPad Pro 2018 eller 2019 med 4G (lite pengar åt mitt håll) eller Apple watch Series 4/5 (med lite mer pengar åt mitt håll)

Prisidé: 14000kr (nypriset på Mediamarkt eller Elgiganten är i dagsläget 24000kr).

Mvh Olle

Här kommer lite bilder (OBS! Endast en reflektion i Apple-loggan på bilden av ovansidan).

IMG_0410.jpg

IMG_0411.jpg

IMG_0412.jpg

IMG_0413.jpg

IMG_0414.jpg

IMG_0415.jpg
 
Senast ändrad:
Topp