• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Macklin

Macklin

Cartier
Här står det er fritt att skriva en rad om ni har haft några mellanhavanden med mig.

Klaga på att bubbelplasten är sönderlekt, frimärken sitter snett eller kanske en slarvigt skriven adress? :bag:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Köpte vintageklocka av @Macklin i prisklassen <1000sek.

  • Trevlig dialog och snabba svar
  • Objektet helt korrekt beskrivet
  • Bra packat
  • Fint skriven adress ;)

100% goodguy som jag inte skulle tveka att göra affärer med igen.
 

Fiskarn

Breitling
Kan varmt rekommendera @Macklin !
Jag köpte en Yobokies moddad Seiko 5.
Till på köpet fick jag personlig leverans till mitt kontor samt lite extraprylar som orig. tavla och extraband.
Tusen tack ännu en gång;-)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Certina av @Macklin , inget att klaga över. Perfekt kommunikation, allt enligt beskrivning och snabb leverans. Helt klart en Goodguy jag gärna gör affär med igen :)
 

Sfbio

Omega
Sålde en citizen till denna herre. Gick hur smidigt som helst, pengarna satt på kontot på direkten :) 100% goodguy och gör gärna fler affärer med @Macklin
 

Måberg

Panerai
Sålde en vintage Seiko F2F till mr Macklin. Trevlig snubbe och inga konstigheter, helt klart en good guy! :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av @Macklin och det funkade kanonbra! Smidig och trevlig affär! Inga konstigheter alls, helt klart 100% GG! :)
 

Tassoli

Omega
Sålt Seiko till Macke,
Ställde relevanta frågor, svarade snabbt på återkopplingen och betalade ännu snabbare. Good guy!
 

Valde

Omega
2-Faktor
Sålde seiko och fick en klocka i delbyte. Bra kommunikation, allt enligt beskrivning. Smidigt och bra! GG!
 
Topp