- Pris
- 6500
- Returpolicy
- Om avtalat innan köp.
- Bilder Skickat
- Ja
Magrette Moana Pacific Waterman Bronze som är uttagen av mig i juni och därmed har långt kvar på den tvååriga garantin. Förutom att bronsboetten har patinerats (naturligt, inga acceleratorer använda) är klockan i mycket bra skick, se nytagna bilder längst ner. Läderbandet och ett av två bronsspännen som följde med är oanvänt och det blåa gummibandet är använt men i gott skick. På min arm har klockan legat stadigt kring +5,4s/dygn.
Fullständiga specifikationer från tillverkaren:
Case Dimensions: 42mm x 51mm lug to lug, 22mm lug width, 15.3mm tall.
Material: Solid CuSn8 bronze case, crown, and buckles. Fine brushed finishing throughout.
Bezel: Ceramic (matte finish), engraved and fully lumed (Swiss Super-LumiNova® BGW9, pip in C3).
Dial: Sandwich construction with Swiss Super-LumiNova® BGW9 lume; fully brushed hands with Super-LumiNova® C3 lume.
Water-resistance: 500m/1650ft water resistance. Viton gasket used on case back.
Movement: Swiss Sellita SW200-1 automatic movement. 28,800 vibrations per hour, 4Hz, hacking seconds. Power reserve 38 hours.
Crystal: Sapphire (high domed), AR coating.
Crown: Screw down, bronze, raised Magrette shield logo.
Straps: Rubber Tropic and leather.
Limited: 1st Edition 500 pieces*
6500:-. Priset inkluderar rek. Min referenstråd.
De första bilderna är från arkivet, men alla nedanför den här texten är tagna idag 9/11. På den sista bilden syns allt som följer med klockan.
Senast ändrad: