• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Makalöst Instagram-konto

Där är ju några enstaka pjäser som faktiskt är helt okej som inte skriker överdådig och överdrivet. Men sen är det ju generellt väldigt svenskt att föredra mer diskret och stilrena grejer.
Han verkar ju ha börjat lite mer diskret (nåja) av denna bild att döma. Sinnessjuk samling.
Skärmavbild 2016-11-11 kl. 13.43.55.png

@Rey Jag tänker det också, det blir ju inge kul alls med en ny klocka om han köper en var eviga dag? Ingen charm kvar i att få hem en ny leksak om en har absurt många i samma kaliber redan. Men om han tycker det är kul och kan så kör i vind.

Majoriteten är inga höjdare enligt migo_O, men galen samling om han nu äger alla...
Hehe:hungover:

Senast ändrad:
Måste ju förta glädjen när man kan köpa exakt allt?
Som hobbypsykolog tror jag det ligger någon typ av personlighetsstörning bakom. Om man har 100 diamantklockor eller 1000 spelar ju ingen större roll för en frisk människa. Att han fortsätter sin ohälsosamma konsumtion tyder på att han inte är så lycklig.

Har större förståelse för dem som köper större och bättre saker hela tiden samtidigt som det gamla avyttras.

Som hobbypsykolog tror jag det ligger någon typ av personlighetsstörning bakom. Om man har 100 diamantklockor eller 1000 spelar ju ingen större roll för en frisk människa. Att han fortsätter sin ohälsosamma konsumtion tyder på att han inte är så lycklig.

Har större förståelse för dem som köper större och bättre saker hela tiden samtidigt som det gamla avyttras.

Håller med, kolla på Floyd Mayweather t.ex, uppenbart något fel i huvudet och har 3st bugatti veyron och 20+ helt isade AP's och liknande.

På första bilderna så ser man ju spår av gambling, kanske har vunnit alla pengar? Speltorsk delux maybe.
anyhow, de enda klockorna där som såg intressant ut var de bortglömda :D

Otippat att folk skulle kasta skit på honom.
Skön samling imo.
Blir kul att se vart det här tar vägen.

Senast ändrad:

Skulle inte säga upp mig från fabriken om jag vore du. Men bra instagramfynd helt klart!

Tillbaka
Topp