Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där finnes alltid budgetvägar att ta. En laserpekare för några kronor har en lins man kan leka mycket med. Montera ned den, montera linsen med lite häftmassa (eller i mitt fall Rodico). Sedan är det bara att fota loss. Resultatet? Nja, sådär, men man får bra zoom. Exempelbilder nedan. Allt fotat med en iPhone och ovan nämnda detaljer.Man blir svårt sugen på att köpa en kamera när man ser dessaSynd att inte telefonen har makrofunktion!
Coolt tipsDär finnes alltid budgetvägar att ta. En laserpekare för några kronor har en lins man kan leka mycket med. Montera ned den, montera linsen med lite häftmassa (eller i mitt fall Rodico). Sedan är det bara att fota loss. Resultatet? Nja, sådär, men man får bra zoom. Exempelbilder nedan. Allt fotat med en iPhone och ovan nämnda detaljer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som vanligt riktigt bra bilder! Du har inte släppt något högupplöst album utanför ks som man kan använda som bakgrundsbilder?
Tack! Nej, de ligger bara här på KS och i telefonen. Men är det något specifikt foto du vill ha i högre upplösning så dra ett PM så kan jag maila till dig. KS drar ju ner kvallen något när man lägger upp foton.Som vanligt riktigt bra bilder! Du har inte släppt något högupplöst album utanför ks som man kan använda som bakgrundsbilder?