• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Malmö GTG 21/4 intressetråd

Jag personligen kan inte tidiglägga datumet då jag jobbar varanan helg. Vill vänta med planering av gtg i maj för några ksare kommer ner på besök då.

Ställ in semestern vet ja ;)
Jo, men denna gången skall jag iväg med min son, så det går inte. Måste ha prio på det.
Hade det varit med frugan så hade man ju kunnat skylla på pungbråck eller nåt...:D:D

Aldrig varit på en GTG så kanske skulle haka på. Hur funkar det? Tar man med sig den flashigaste? Den mest ovanliga? Eller flera stycken? Man kanske tar requests om ngn vill klämma på en speciell klocka? Etc :)

Är jag hemma så är jag mycket intresserad :). Längesen man var med nu. Får återkomma lite närmare då mitt schema är väldigt flytande...

Aldrig varit på en GTG så kanske skulle haka på. Hur funkar det? Tar man med sig den flashigaste? Den mest ovanliga? Eller flera stycken? Man kanske tar requests om ngn vill klämma på en speciell klocka? Etc :)
Du tar med dig vad du vill, hur mycket eller hur lite du vill. Ta med något kul vet ja.

Hur ofta brukar ni ha gtg i Malmö? Jag flyttar tillbaka under Juni. Skulle vara roligt att vara med på nästa!

Tillbaka
Topp