Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd en annan gångDär rök det för mig
Alla är typ välkomna. Jag brukar gå igenom inläggen här på forumet om jag inte känner igen dig. Brukar säga nej till personer med få inlägg och alla deras inlägg består av grattis eller fin klocka.
Grattis!Alla är typ välkomna. Jag brukar gå igenom inläggen här på forumet om jag inte känner igen dig. Brukar säga nej till personer med få inlägg och alla deras inlägg består av grattis eller fin klocka.
En bunker har inga fönster.Grattis!
PS. Har lokalen skottsäkra fönster?
Lokalen ligger på hemligplats, de kommer sätta upp skottsäkra fönster, alla kommer bli kroppsvisiterade vid entrén, hundar kommer konstant leta efter bomber och poliser med insatsvappen kommer gå runt i lokalen. Vi kommer planera att stänga av hela kvarteret också. Vi kan även anordna poliseskort om du vill kommaGrattis!
PS. Har lokalen skottsäkra fönster?
Ska bli intressant att se hur ett "vappen" ser ut...Lokalen ligger på hemligplats, de kommer sätta upp skottsäkra fönster, alla kommer bli kroppsvisiterade vid entrén, hundar kommer konstant leta efter bomber och poliser med insatsvappen kommer gå runt i lokalen. Vi kommer planera att stänga av hela kvarteret också. Vi kan även anordna poliseskort om du vill komma
Oj glömde prickskyttarna som står på alla tak i närheten för allas säkerhet.
Ska bli intressant att se hur ett "vappen" ser ut...![]()
![]()
Samma här, inflyttad Stockholmare, och senast Dubai bo, men kanontrivs i Skåne....Vad är kriterierna för att få vara med?
Känner ingen och är östgöte... men bor i Skåne!
Klart du ska med! Man behöver varken vara skåning eller boende här - i Skåne har vi samma regel som på dagis: alla får vara medSamma här, inflyttad Stockholmare, och senast Dubai bo, men kanontrivs i Skåne....