Omega87
Silver
Tack själv och tack för bilderna!Tack för ikväll alla inblandade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv och tack för bilderna!Tack för ikväll alla inblandade
Riktigt coola certinor, speciellt DS-3 ser ut att ha vart en lyckad kväll, jäkligt mycket roliga klockor!
Får hålla med alla, grymmt jobbat med bilderna.Kul att bilderna uppskattas, får bli fler ggr
Kul att du ville komma. Du får ju komma fler gångerLägger alla bilder jag tog.
Hade så bra sällskap på ena sidan av bordet så missade den andra tack alla för en trevlig kväll.
Tillför mycket! Kul att se när ens klockor sitter på andras handleder Den där 114270:an var ju najsTack för en riktigt härlig kväll grabbar!
Tillför kanske inte så mycket egentligen men;
Haha! Hade jag druckit mer alkohol hade vi kanske kunnat byta mot din Worldtimer
Numera minFan... Hur kunde jag missa Exp2:an. Vems var den?
Grattis! Så det blev ett köp under kvällens GTG alltså? Var det inte någon som byte till sig en Panna också...?Numera min
Bytte min exp2 mot pannan och lite annat i mellanGrattis! Så det blev ett köp under kvällens GTG alltså? Var det inte någon som byte till sig en Panna också...?
Aha! Haha, får göra det ja!Satt vid änden av bordet, synd att du inte han se den men nu får du snacka med Tuctuc om den
Trevligt! Kul att det blev en affär på GTGn. Man var ju själv sugen på en hel del!Bytte min exp2 mot pannan och lite annat i mellan
Ja om man bara hade mer pengarTrevligt! Kul att det blev en affär på GTGn. Man var ju själv sugen på en hel del!
Ja, så sant så... Hjärtat sa kör men plånboken skrek "nu får det fan räcka"!Ja om man bara hade mer pengar