Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
(Han bits)![]()
Varför inte veckan innan, den 20/9, vill ju så gärna klämma på en wannabe VG Daytona @KaratekidDatumet kan flyttas om man ber snälltjag är relativt flexibel. Men tycker ändå dettta datumet passar relativt bra.
klart du ska klämma på den! Den frankentonan är vad ståldaytonan borde varit från första början. Jag gjorde det rolex aldrig klarade av själva....Varför inte veckan innan, den 20/9, vill ju så gärna klämma på en wannabe VG Daytona @Karatekid
Klart det finns!Finns det eventuellt rum för en västkustare att gästspela lite?
Tack, men efter kontroll av kalendern ser jag att jag inte kan 27/9.
Det brukar variera. Vissa tar med sig en klocka, och andra några fler. Det är bara att komma med önskemål så brukar det lösa sigOm någon har en 16013 får ni gärna ta med den!Och vad är vanligt gällande hur många klockor man tar med sig?
Det brukar variera. Vissa tar med sig en klocka, och andra några fler. Det är bara att komma med önskemål så brukar det lösa sig![]()
Ta med dig precis vad du villGött! Tänkte ta med 2 av mina senaste för 005:an har väl alla sett och känt på![]()
Underbart att du tänker att alla vet vad du harGött! Tänkte ta med 2 av mina senaste för 005:an har väl alla sett och känt på![]()
Underbart att du tänker att alla vet vad du har![]()
Yes! Äntligen en dag där jag möjlighet.
Eehh.. från en rookie, hur många pjäser bör man ha med sig?
Then 3 it is.Hur många man vill har jag fått som svar men praktiskt att kanske ta ned 2-3 st. Försäkringens bortasktdd skall ju gärna täcka!![]()
Anenvafa...Jag är på