Nilzén
Silver
- Pris
- 4500
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
Rensar i lådan inför storköp. Här kommer en mycket sparsamt använd Malm Air Wolf i den snyggaste varianten.
Inköpt i juni 2021 hos Malmbergs i Linköping. Kommer givetvis fullset med alla länkdelar, verktyg, gulliga påsar, inner- o ytterbox, manual och ifyllt och stämplat cert. Garantin är på generösa 5 (!) år.
Modellen är slutsåld hos Malm men går att hitta ny online till priset 6990.
Diametern är 40 mm. Vattenresistens 10 atm. Luggbredd 20 mm. Verket är ett Seagull 2836 med UTC. Blamd många coola features kan nämnas att rotorn är utformad efter ett hjul i landningsstället på JAS 39 Gripen. Andra goa specs hittar du här:
se.malmwatches.com
Referenser på mig finns här:
klocksnack.se
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord SkickaLätt. Annat fraktalternativ enligt köparens önskemål och på dennes bekostnad. F2F kan diskuteras i trakterna av Jönköping.
Betalar gör man med Swish, det är sen gammalt.
Tack för uppmärksamheten! Tack för KS och möjlighet att annonsera.
Inköpt i juni 2021 hos Malmbergs i Linköping. Kommer givetvis fullset med alla länkdelar, verktyg, gulliga påsar, inner- o ytterbox, manual och ifyllt och stämplat cert. Garantin är på generösa 5 (!) år.
Modellen är slutsåld hos Malm men går att hitta ny online till priset 6990.
Diametern är 40 mm. Vattenresistens 10 atm. Luggbredd 20 mm. Verket är ett Seagull 2836 med UTC. Blamd många coola features kan nämnas att rotorn är utformad efter ett hjul i landningsstället på JAS 39 Gripen. Andra goa specs hittar du här:
Air Wolf Silver Cockpit UTC
AIR WOLF Silver Cockpit Classic UTC. Boett 40 mm i rostfritt stål 316L. Svart urtavla applicerad med vit BGW9 lume. Automatiskt urverk. Vattentät till 100 m. Framtagen med flygtekniker. Monteras på beställning i vårat urmakeri med 5 års garanti.
Referenser på mig finns här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord SkickaLätt. Annat fraktalternativ enligt köparens önskemål och på dennes bekostnad. F2F kan diskuteras i trakterna av Jönköping.
Betalar gör man med Swish, det är sen gammalt.
Tack för uppmärksamheten! Tack för KS och möjlighet att annonsera.