• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Maranez kata

Jockinho

Pandion
2-Faktor
Pris
1400kr
Returpolicy
Nej såvida inget är helt galet.
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_5216.jpeg

Trevlig sommardykare från Maranez säljes då den inte helt passade mig. Bra finish som vanligt med Maranez 👌🏻

Skick: i väldigt fint skick, råkat repa luggarna lite vid skruvhålen. Syns knappt irl men värt nämna (och visa). Finns även en tunn repa på plexiglaset men enkelt polera bort men tycker jag inte är något lägga tid på 🙂

Tillbehör: Fullset med Maranezläder,
ammoläder och svart mn band. Extra glas, stift, mejsel och cert. Garanti 11 månader till.

Info:
Movement: Seiko NH35 automatic
Case diameter: 42mm excluding the crown - lug to lug 52mm - height 15.5mm
Case material: Stainless steel
Crown: Screw down crown 8mmm
Crystal: Domed Acrylic
Dial: Blue. Super Luminova C3
Insert: Blue
Water-resistance: 300m/1000ft
Strap: 24mm

IMG_5269.jpeg
IMG_5270.jpeg
IMG_5265.jpeg

IMG_5280.jpeg

Dessa band ingår med, ser dock jag la 20mm mn bandet. Självklart är det mitt 24mm likadana som ingår…

Pris: 1400kr, frakt är inkluderat.
Byten: kan funka ex någon Seiko/citizen/G-shock eller kanske annan mikro.

Referenser finns i mängder!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp