• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Marathon GSAR

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jaha. Ytterligare en som åker ut i förberedelse för annat.
Denna gång en Marathon GSAR från 2008. Med box, instruktionsbok (nåja...) vaniljdoftande (oanvänt skulle jag tro) gummistrap och alla länkbitar (edit: det ser lite skumt ut att någon skrivit T-SAR på den lilla påsen. Praktiskt har det dock ingen betydelse).
Spännet uppvisar några mindre repor, men annars ser det mycket städat ut. Länken är för övrigt jäkligt läcker med sina "tiltade" mittbitar. Schnyggt.
Glas felfritt. Gängar in kronan som den ska. Lent och fint. Timegrapher: Amp 270 och -5s.
Kl 12-pluppen rymde för mig så jag köpte Bergeons lumepulver och fixade det. Dock insåg jag efteråt att jag skulle ha målat vitt under lumet. Det innebär att det inte är kritvitt utan lätt grått i tonen. Lyser dock som förväntat. Även tritiumtuberna gör sitt jobb. Halveringstiden är nog inte passerad tror jag :D Jäkligt fränt också med radioaktivitetsmärket på tavlan tycker jag. WR 300m.
Pris: 5.000 SEK + ev frakt. Swish är bra! Skickas eller f2f söder om Sthlm.
Referenser finns. Retur: Japp (ej vid f2f), om klockan ej överensstämmer med vad som beskrivits ovan, inom 24h och EXAKT i det skick som den lämnade i. Frakt ToR hanteras av den tänkta köparen.

IMG_7903.JPG
IMG_7905.JPG
IMG_7906.JPG
IMG_7907.JPG
IMG_7908.JPG
IMG_7909.JPG
IMG_7914.JPG
 
Senast ändrad:
Topp