• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Marathon Navigator

Lauda

Diamant
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Till salu en Marathon Navigator från 1990 med gravyr. Ser ut att vara ett skvadronsnummet.

Jag har köpt och flippat moderna varianten av Navigator flera gånger om så denna gången tänkte ge originalet en chans istället. Originalet har finare proportioner än re-issuen och jag älskar fasta luggar - men överlag känner jag mig inte hemma i vintage så jag fattar beslutet om att den får gå vidare till en entusiast som uppskattar den typen av klockor bättre än vad jag gör.

Jag köpte den för ca 2 veckor sedan här på forumet från bästa Seikosthlm. Kommer med svarta natobandet som synes på första bilden bland annat.

Priset sätter jag på samma som jag gav (5k) + 150kr för rek frakt.

•Mina referenser från tidigare affärer:

Väl mött!

IMG_0979.jpeg
IMG_0980.jpeg
IMG_0982.jpeg
IMG_0983.jpeg
IMG_0984.jpeg
IMG_0989.jpeg
IMG_0994.jpeg
IMG_0992.jpeg

IMG_0998.jpeg
IMG_0997.jpeg