• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marcel.C.A.C

Köpt en klocka av @Marcel.C.A.C . Stort plus att han höll sitt ord när vi kommit överens om affären, trots att högre bud kom in innan vi hann stänga affären. Klockan precis som beskriven, varm rekommendation.

Blev otrevlig och fick en allmänt tråkig attityd för att jag valde att inte göra en affär då han inte hade rep på KS, inte kunde swisha avtalad summa och ett grovt brottsregister.

Ha detta i beaktning innan ni gör affär med TS.

Blev otrevlig och fick en allmänt tråkig attityd för att jag valde att inte göra en affär då han inte hade rep på KS, inte kunde swisha avtalad summa och ett grovt brottsregister.

Ha detta i beaktning innan ni gör affär med TS.
Hej! Tråkigt att vi missförstod varandra.
Skulle inte riktigt säga att du ger en rättvis bedömning när du refererar till gamla domar och får det att framstå som jag inte skulle betala.
Erbjöd dig en banköverföring på hela summan dagen innan vi skulle träffas. Pga att jag inte hade möjlighet att swisha 75kkr.
Som sagt tråkigt att vi missförstod varandra, men hade uppskattat din ärliga åsikt varför du inte ville göra affär med mig från början istället för dra ut på det.
Ha det fint!

48C3F28E-9476-425D-895E-E372C3E42527.png
Gjorde ett byte plus swish! Trevlig och seriös kille 👍

Tillbaka
Topp