Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har varit där. Då hade de enbart rejält överprisade Omegas från 60-talet.Någon som har erfarenhet av handla på Marcels Watch Group? Referenser mottages![]()
Men man får vad man betalar för. Känns som att de tillgodoser med mkt bra service och det känns tryggt. Särskilt om man är nybörjare som inte vill lägga på 3-8 tsk för att serva..Jag har varit där. Då hade de enbart rejält överprisade Omegas från 60-talet.
Varför startade du tråden om du redan har svar på dina egna frågor?Men man får vad man betalar för. Känns som att de tillgodoser med mkt bra service och det känns tryggt. Särskilt om man är nybörjare som inte vill lägga på 3-8 tsk för att serva..
Kolla tradera där har du referenser från folk som köpt ..Men man får vad man betalar för. Känns som att de tillgodoser med mkt bra service och det känns tryggt. Särskilt om man är nybörjare som inte vill lägga på 3-8 tsk för att serva..
Känns det som bra service eller har du i själva verket lämnat in något på service?Men man får vad man betalar för. Känns som att de tillgodoser med mkt bra service och det känns tryggt. Särskilt om man är nybörjare som inte vill lägga på 3-8 tsk för att serva..
Nej har pratat med dem och fick en bra känsla utifrån vad de berättat. Men jag vill gärna få en verklig bild av någon som faktisk har handlat där (bortsett från priserna, det kan jag oxå se) varför jag startat den här tråden. Tack för tipsen förrestenKänns det som bra service eller har du i själva verket lämnat in något på service?
TackKanske är @Micral anställd av Marcels watch group, och således efterlyste referenser av köpare?