• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marenostrum

Köpte en 116200 F2F av Marenostrum.
Grymt smidig affär och väldigt trevlig och kunnig kille. Gör gärna affärer igen!

@Marenostrum
Tycker vi ska höja nivån på forumet så blir bad guy tills jag får svar på enkla frågor på säljannonser..
Yes, lite av ett missionerande , då alla här inte kan vara född på nittiotalet..

Är man online och läser så svarar man.. bot och bättring ..

Senast ändrad:
Såg den 3 april 2026 en säljannons från oktober 2025 där Marenostrum hade lagt ut en 116600. Jag skickade ett meddelande om mitt intresse varvid han svarade fem dagar senare, den 8 april.

Skrev då fram och tillbaka under loppet av cirka en timme där jag två minuter efter hans sista meddelande skrev att jag är intresserad av köpa klockan.

Efter detta inget svar och när jag tittar igen den 11 april så är både annonsen samt alla meddelanden i vår tråd raderade.

Skrev då till honom ytterligare en gång och undrade vad som händer samt om han är intresserad av att sälja klockan. Fortfarande inget svar.....

Tillbaka
Topp