Chumba
Guld
Borde komma snart va?Slänger upp en bild i väntan på Strapcode Angus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde komma snart va?Slänger upp en bild i väntan på Strapcode Angus
Sitter kvar i HK. Känns lite så där att de inte kan få hit den inom en vecka.Borde komma snart va?
Tror jag fick min på 8-9 arbetsdagar. Men det såg ut som den satt fast i HK och sen helt plötsligt låg den i brevlådan.Sitter kvar i HK. Känns lite så där att de inte kan få hit den inom en vecka.
Dagens post har ju inte kommit än så hoppas får man. Annars brukar det komma mycket på måndagar.Tror jag fick min på 8-9 arbetsdagar. Men det såg ut som den satt fast i HK och sen helt plötsligt låg den i brevlådan.
Tror jag fick min på 8-9 arbetsdagar. Men det såg ut som den satt fast i HK och sen helt plötsligt låg den i brevlådan.
Jag menade länken till padin. Haha. Sitter och väntar på första bilderna på mm300 länken jag med..Men bildbomba oss då för böveln
Går det? Lirar hålen och så?Sitter den inte snyggt så fila ner den så den passar 6159.
Ingen aning, köp och testa.Går det? Lirar hålen och så?
Magisk! Den enda klocka jag nog inte kommer sälja.Den är så jefla bra!
That makes two of us ...Slänger upp en bild i väntan på Strapcode Angus
Vad har du gjort med sekundvisaren? (Det röda fältet)Lås tråden vi har gått på efter skidor
Vad har du gjort med sekundvisaren? (Det röda fältet)
Är det kameran som luras eller är det en specialare?
@yonsson tackar. Nu när du nämner det så trillar poletten ner.
Vad har du gjort med sekundvisaren? (Det röda fältet)
Är det kameran som luras eller är det en specialare?
62MAS LE finns ju inte än så jag skulle nog säga att den är ovanligare.Det är en SBDX012, typ som en 62MAS LE fast 100% ovanligare och lite billigare
SBDX003 är riktigt lyckad, synd att man inte var förståndig nog att klippa en sådan år 2000
Den första som släpptes är liknande 012, den hette 003 och lanserades år 2000. Den hade utseendet av en blekt 6159 med blekt sekundvisare och blekt vridring.
(Min 6159)
Du skulle klippt en 6159 år 2000 istället.SBDX003 är riktigt lyckad, synd att man inte var förståndig nog att klippa en sådan år 2000
Eller en Rolex 6241!Du skulle klippt en 6159 år 2000 istället.
62MAS LE finns ju inte än så jag skulle nog säga att den är ovanligare.