• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

marlun

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Sålt en Tudor black bay till Martin och den affären va så smidig som alla affärer borde vara.
Martin får 5 +++++ av mig :)

Ploprof
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Absolut goodguy, träffats över en fika och snackat klockor.
Bytes deal, smidigt att ha göra med och utan problem, rekommenderas :)
image.jpeg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt till Mr. Martin, snabb kommunikation, inget velande och förskottsbetalning. 100% GG!
 
Bytat klocka med Martin,han skickade klockan innan mig så måste säga att han är 110% goodguy och rekommenderas på det starkaste=) Väldigt bra kontakt via SMS med snabba svar hela vägen=)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Sålt till Marlun, supertrevlig kille som är snabb i kommunikationen och mycket smidig att ha att göra med, 100% goodguy!
 

Lunkan

Cartier
Bytte en klocka med @marlun och affären gick hur smidigt som helst. Trevlig kommunikation, klockan motsvarade beskrivningen och inga tveksamheter. Helt klart en goodguy som jag gärna gör affär med igen :)
 

gonza

Panerai
Har nu haft äran att ytterligare en gång gjort affär med denna unge man. Rekommenderas varmt! Ser fram emot nästa gång.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär (100k+) på distans. Helt klart goodguy, blixtsnabb, ärlig och mycket god kommunikation. Hade inte tvekat att göra affärer med @marlun igen :)
 
Topp