• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Master J, tidigare JonasUppsala

Köpt en klocka av bäste @Master J och är mycket nöjd. Supertrevlig kontakt, otroligt fin klocka och en mycket nöjd köpare. 😃 Utan tvekan 100% Goodguy!

Har både delat ett gruppköp, köpt och sålt av/till @Master J . Som alltid en hyvens kille, kul o tjöta med och allting snabbt och prickfritt! Vi lär ha flera affärer ihop framgent. En god människa helt enkelt och han rekommenderas starkt! 110% GG! 🤟

Återigen gjort affärer med @Master J, denna gång köpt en Näcken på distans. Trevligt, snabbt, lätt, välpackat och 100% reko. Ni kan göra affärer med lugn. Good guy!

Bytt en klocka med lite kosing åt mitt håll av den gode @Master J .
Har gjort flera affärer tidigare och som vanligt gick det oerhört smidigt och enkelt. Klockan var i kanonfint skick och jag kan bara rekommendera denne till 100% GG!

Har bytt klocka med @Master J och återigen gick det så där snitsigt och grymt smidigt! Jag rekommenderar och hoppas att alla får möjlighet att göra affärer med denne till 100% GG 😄

Sålt en Certina till @Master J , blixtsnabb betalning och personlig återkoppling efter uthämtat paket vilket jag alltid uppskattar. Rekommenderas som 100% GoodGuy !

Köpte en Certina av Jonas. Bra kommunikation, trevlig.

Skickade klockan snabbt och den var väl förpackad. 100% GG som jag gärna gör affär med igen. 😁👍👍

Tillbaka
Topp