• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mauri knäckte Morberg på bara några avsnitt 🙌

Libanese

Basic
Antingen är grabben ett geni eller så har han register av olika kombinationer 🤕, bra tv blev det i alla fall, synd att Morberg hoppade. Ny statist blir kanske Persbrandt vad jag fick till mig igår ;).

Senast ändrad:
Är det bara jag som tycker att Mauri är en osympatisk kille? Min bonuspojk tittade mycket youtube med honom tidigare och jag uppfattar inte honom som en snäll människa.

Moberg är som han är. Jävligt osympatisk men det är ju hans grej.

I grund och botten en ganska ointressant och framkrystad serie kände jag, gör lite ”roliga” grejer och se vad som händer…….. Per hängde nog inte riktigt med i svängarna och tröttnade på att inte vara den som håller i taktpinnen utan förväntades leverera oavsett ?

Inte så förvånad, Mauri framstår som någon som alltid verkar vilja testa gränser och därmed blir en aning gränslös och i samband med Per som är som han är kunde nog inte utgången förvåna någon och med viss sannolikhet kan det säkert varit en baktanke med det.

Är det bara jag som tycker att Mauri är en osympatisk kille? Min bonuspojk tittade mycket youtube med honom tidigare och jag uppfattar inte honom som en snäll människa.

Moberg är som han är. Jävligt osympatisk men det är ju hans grej.
vi sprang på Mauri på biltema för någon vecka sedan. Mina barn frågade om de kunde få ta en bild med honom, vilket han ställde upp på väldigt spontant med en arm runt grabbarna och ett stort leende (stora leenden på mina barn också). 👍 från min sida på det..

Jag är på Morbergs sida här, tv produktionerna är extremt krävande
Och jag tycker Mauri är feg när han gick ut på sociala medier efter detta o skyllde väl ifrån sig på producenten eller hur det var?

I grund och botten en ganska ointressant och framkrystad serie kände jag, gör lite ”roliga” grejer och se vad som händer…….. Per hängde nog inte riktigt med i svängarna och tröttnade på att inte vara den som håller i taktpinnen utan förväntades leverera oavsett ?
Håller med dig!
Känns så himla hisspitchat! Dom trodde detta skulle flyga men det gjorde det inte 🙌
TV4 tycker jag är så jäkla dåligt nuförtiden blääää från mig, detta är den lägsta nivån av underhållning, skämskudden på, men stugorna ute i landet köper väl skit som vanligt 🙏🙏

Tyvärr blir det nog så här när ”vanlig” TV ska försöka vara relevant och locka tittare som youtube och alla andra format som lockar mer nu för tiden?

Tillbaka
Topp