• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Maurice Lacroix Pontos Diver S. *Nytt Pris*

swedesoc

Panerai
2-Faktor
*Såld på Facebook*
Hej!
Dags för min Pontos S att lämna då nytt har kommit in.
Den är uttagen på 2014-11-20 och således fortfarande under garanti.
Fullset och svensksåld hos Fredmans Ur.
Kommer med både länk och lädernato som är vattentåligt enligt ML, jag har dock aldrig dykt med denna monterad.
Klockan är använd men i bra skick med en del märken men inga djupa repor eller dings, jag har försökt ta bilder som beskriver skicket på bästa sätt, en liten repa vid kronan/bezeln och de sedvanliga deksdivermärkena på låset/länken.
Klockkudden och innerboxen bär skavmärken då kuddens passform är tight.
Ber om ursäkt för bildernas kvalité och molnen som speglas på locket av boxen.

Pris. (14K) Nytt pris 12.000 skickad eller F2F i sthml.
Ser helst ren försäljning men det går alltid att pröva om byte är av intresse.

Retur är ok om klockan skulle vara trasig vid leverans eller om objektbeskrivningen inte skulle vara tillfredsställande, annars inte då den fortfarande står under garanti.
Ingen retur vid F2F.

ml6.jpg
ml1.jpg
ml2.jpg
ml3.jpg
ml4.jpg
ml5.jpg


Väl mött.
//Mikael.
 
Senast ändrad:
Topp