• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Buddy

Breitling
Köpte en klocka av Maxer. Inga konstigheter. Utlovat skick och snabb leverans. Dessutom supertrevlig att ha att göra med. Utan tvekan good guy:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en billigare vintagedykare och en King Seiko till herrn. Inga konstigheter. Gör gärna affär igen.
 

coolrader

Panerai
2-Faktor
Köpt en trevlig Seiko av @Maxer , en oerhört trevlig och tillmötesgående säljare som till och med hjälpte mig att justera länken så att jag slapp vänta tills jag kom hem med att bära nyförvärvet :) 100% top notch goodguy!! :)
 

Virrjet

Omega
2-Faktor
Köpt en Speedy 3510.50 av Max på distans. Trots lite strul slutade sagan lyckligt. Väldigt tillmötesgående, trevlig och lätt att ha och göras med!
 

dunbor

Breitling
Köpte en klocka av Max på distans vilket var en trevlig upplevelse. Snabb i svaren och på att skicka klockan efter mottagen betalning. Good Guy!
 
Topp