• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maxspecad MacBook Pro Late 2013 (Core i7/16GB/512GB SSD/2560x1600px retina)

rm83

Silver
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Inom 24h om ej enl. specifikation
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min MacBook Pro Late 2013. Dubbelkärnig Core i7 Haswell processor som snurrar i 2,8 Ghz, 16 GB RAM (vilket är max som gick att stoppa i), 512 GB flash/ssd-disk, USB-portar, thunderbolt, SD-kortläsare, WLAN 802.11ac, Bluetooth 4.0, 720p FaceTime-kamera, Intel Iris 5100 grafikkort, max 2560x1600 pixlar, retinaskärm, osv osv. Batteri helt nytt - bytt av servicefirma (dec -18, pris 1700 kr), endast ett fåtal laddcykler gjorda. Nyåterställt OS så bara att tuta och köra! MagSafe-laddare medföljer inklusive original-adapter från MagSafe 1 till MagSafe 2 (vilket är vad datorn har). Använt skick men har mig veterligen inga fel.

Grym dator att använda för mer krävande uppgifter. Att ta hand om fotoarkivet, programmering eller om du gillar att surfa med 60 flikar öppna samtidigt som du spelar HD-film, för att nämna några exempel :) Säljes egentligen bara pga att jag fick chansen att köpa en liten smidig MacBook till bra pris, och jag behöver inte all datorkraft :)

Dålig koll på datorpriser, men har kollat prisläget online och vad jag kan se är 6000 kr (skickat och klart!) schysst då specen med stor SSD-disk och 16 GB RAM drar iväg rejält i pris jmf med normalspec. Om du är intresserad men tycker annat, släng iväg en rad med vad du tycker är rimligt! (och motivera dig)

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/rm83.93215/

20190209_152450.jpg

20190209_152427.jpg
 
Senast ändrad:
Topp