• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rm83

engst

Cartier
Jag köpte en MacBook Pro av @rm83 som var trevlig, konstruktiv och lösningsinriktad :)
Han gjorde allt - och litet till - för att jag som köpare skulle bli nöjd. Och det blev jag förstås.
Goodguy med råge. Rekommenderas varmt!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @rm83
Snabba bud, snabb betalning via Swish i förskott och trevlig kommunikation genom hela affären :)
Utan tvekan en GG!
 

Patrik72

Cartier
Köpte ett Omega nato av Rasmus. Varan var som beskriven och det var inga som helst problem med förpackningen.

Han gjorde ett trevligt intryck och vi hade ett smidigt samtal som ledde till en affär. Ser inga som helst problem med att handla av honom igen i framtiden.
100% GG! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpte en djupdykande tysk av rm83. Supertrevlig dialog och inga som helst konstigheter. Gör gärna affärer igen.
Goodguy såklart! :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Gjort en distansbytesaffär med motsvarande klockor och paket åt vardera riktning med herrn. Allt gick supersmidigt och allt precis som beskrivet! 100% GG.
 

Lupin

Cartier
2-Faktor
Köpt en Breitling på distans av @rm83 klockan var som beskriven, smidig och trevlig affär. Gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Vi gjorde en bytesaffär via distans, bra kommunikation och inga konstigheter! Att rekommendera helt enkelt :)

100% en GG, hoppas vi gör fler affärer ihop!
 
Topp