• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MAz_666

Sålt lite delar till denna emineta herre!supertrevlig konversation,blixtsnabbt betalat och med han lade på dricks till och med:woot:!!
110%good guy och han är alltid välkommen tillbaka👍.😊

Var väldigt trevlig och hjälpsam när vi gemensamt köpte bezels från Ryssland. @MAz_666 höll kontakten med säljaren och Postnord. Väldigt trevlig på alla sätt!

Har köpt några genuint ryska kvalitetsband av @MAz_666, som alltid är lika kunnig och pigg på intressanta konversationer. Dessutom snabb, enkel och fullständigt smärtfri leverans!

Hjälpte en kompis att köpa en klocka utav @MAz_666.
Allting gick smidigt och vännen var väldigt nöjd. Tyckte det var extra roligt med en medföljande historia om klockan.
Toppenaffär med andra ord 👏

Köpte en Vostok av den ytterst trevlige @MAz_666. Snabb och effektiv affär inkl trevlig konversation och personlig paketering. Klockan överträffade redan högt ställda förväntningar. 👍 :D

Har sålt en Vostok scuba dude till @MAz_666 och som vanligt synnerligen trevlig konversation och betalningen kom nästan innan jag skickat swishnummer så i min bok 1-0% gg och ytterst trevlig herre som uppskattar lite ovanliga ryska härliga ur!👍😊

Har sålt en parfym till @MAz_666 utan några som helst problem. Oerhört snabb med betalningen och i kommunikationen. Mycket trevlig och säljer gärna till honom igen. 100% GG!

Köpte ett par vostok bezels och luggar av @MAz_666. Hade sökt luggarna utan framgång så blev supernöjd👍

Riktigt trevlig och helt smärtfri enkel affär. Blir säkerligen fler affär i framtiden om tillfället dyker upp😀
5/5 stjärnor i min bok👍

Tillbaka
Topp