• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

McNulty

Script

Cartier
Köpt en klocka av den här herren. Allting gick utmärkt, trevlig, snabb och bra kommunikation. Objekt som utlovat. Här behöver ingen oroa sig!
 

OC_Peter

Omega
2-Faktor
Köpte just en Squale av Mcnulty, riktigt fin fullservice, han hoppade i bilen och kommer över med klocka och allt.
Allt exakt efter beskrivning och smidig affär. En äkta GoodGuy med ett genuint klockintresse. Gör gärna fler affärer med honom 100%.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag köpte en Squale av @McNulty och är hur nöjd som helst! :) Väldigt generöst av honom att skicka med lite extra prylar som bonus och all heder åt @McNulty för att ha följt turordningen på den heliga "intresselistan". ;) 100% GG!
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Köpt Squale av @McNulty på distans. Mycket trevlig kommunikation och det är en väldigt tålmodig herre som jag kan rekommendera mycket varmt. Två tummar upp från mig och 100% GG i min bok :D
 

JoelBengs

Breitling
2-Faktor
Köpte en vintage Certina på distans. Helt enligt beskrivning och tickar fortfarande på galant. Glömde lämna referens här 2018, men bättre sent än aldrig. Good Guy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Sålde en Enzo Aqualand till @McNulty och det var en trevlig affär rakt igenom. Väldigt sympatisk och trevlig kontakt, trevlig kommunikation. Kan inte bli bättre, 100% GG rakt igenom. Gör gärna affärer igen och rekommenderas varmt! 🤗
 

erdeljan

Cartier
2-Faktor
GG plus! 👍👍👍

20210312_163310.jpg
 

Vantheman

Cartier
En helt underbar kille. 110% GG, som dessutom kommer från rätt sida Sverige - blir inte bättre.
Klockan var väl packad och motsvarade förväntningarna. 😆
Ser fram emot fler affärer!
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Orient av McNulty som levererade med överbetyg - perfekt skick, beskrivning, packning och bemötande. 10 av 10!
 

Gustav8459

Breitling
Köpte en CWC-dykare av @McNulty och har bara goda saker att säga. Suveränt klar och trevlig kommunikation och snabb hantering! Skickade dessutom med lite extragrejer vilket värmde hjärtat. Solklar goodguy!
 

Ccris

Omega
Köpt en Seiko skx009 f2f av @McNulty och har bara gott att säga. Gott sur och trevlig kille! Skulle rekommendera till 100%. Tack för ett bra köp :)!
 
Topp