Vad ska du ha?Hallå!!
Dala, du är väl sugen på OQ?
Lådan börjar fyllas på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ska du ha?Hallå!!
Hallå!!
Not for sale. Funderar på att dunka in en svart tavla i den.Vad ska du ha?
Lådan börjar fyllas på
haha... det kanske är en samlingsstrategi! följa i Meissners, i och för sig lite kortare, utan tår, fotspår... 1655 o sen OQ?
...jag tänker ju iofs lite likadant med min 6084 (typ som Hillarys) och sen Cricket (italienarna först på K2 1954 hade spons från Vulcain och bar Crickets...)
finns en del skööna bilder...
Not for sale. Funderar på att dunka in en svart tavla i den.
Perfekt utgångspunkt för sitt samlande, ikoniska klättrare!
Jag älskar de där gamla bilderna och det är exakt så där jag vill vara. EN klocka som hänger med på allt, omedveten om dess existens förutom då man kollar tiden.
Tyvärr är man ju klockintresserad...
Not for sale. Funderar på att dunka in en svart tavla i den.
Perfekt utgångspunkt för sitt samlande, ikoniska klättrare!
Jag älskar de där gamla bilderna och det är exakt så där jag vill vara. EN klocka som hänger med på allt, omedveten om dess existens förutom då man kollar tiden.
Tyvärr är man ju klockintresserad...
Fantastiskt fin! Gratulerar =) Jag hade fått för mig att du var mer en Omega-kille? Måste ha fel..
Btw..Läste en intressant artikel för ett tag sedan om varför denna modell inte ska kallas för McQueen....Hittar den tyvärr inte nu =(
Grym! Visst f...n låg den där på blocket ?
Ahh ok då är det den jag sett. Riktigt fin iaf, grattisTror inte jag har sett den på blocket. Dr watch har ju haft en till salu på blocket ganska länge.
Den hos Dr Watch är plötsligt såld. Tror den legat ute i ett år snart.
Tror inte det är samma. Den hos doktorn hade det oreangea kvar och var restaurerad om jag minns rätt.Ska kolla med killen jag köpte av men tycker att dom skiljer sig på bild men vem vet.
Är för sällan i det unkna rummet..... Läppfin.... Grattis....