Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Joachim skrev:Riktigt stort tack för tipsen! Är i Sthlm rätt så ofta så jag kan i alla svänga förbi dem och fråga, har inte direkt bråttom att få tillbaka den.
Kul att äntligen ge sig till känna efter att ha smygtittat på forumet ett bra tag
Förstår varför alla gillar erat forum!!!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Aurum skrev:Älskar vridringsinlägget! Resten är inte fy skam den heller, vass boett! För den oinvigde, är tavlan original eller utbytt? Är index grönaktiga? 1675an är klart roligare/mer udda än man tror när man ser bilderna, gillar!
Spencer66 skrev:Joachim skrev:Riktigt stort tack för tipsen! Är i Sthlm rätt så ofta så jag kan i alla svänga förbi dem och fråga, har inte direkt bråttom att få tillbaka den.
Kul att äntligen ge sig till känna efter att ha smygtittat på forumet ett bra tag
Förstår varför alla gillar erat forum!!!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Trevligt och kul attdu aktiverat dig! Passa på att vara i stockholm nästa gång det är GTG
Joachim skrev:Ja den är riktigt fin, funderar på ett blekt svart insert med kul att byta ibland!
JoberMan skrev:Joachim skrev:Ja den är riktigt fin, funderar på ett blekt svart insert med kul att byta ibland!
Brukar bli galet snyggt med svarta inserts som blekts mot ljust grafitgrått.
Gavve skrev:Kan inte annat än hålla med!
Men...
VAR FAN ÄR JUBILÈELÄNKARNA!?
Gavve skrev:Kan inte annat än hålla med!
Men...
VAR FAN ÄR JUBILÈELÄNKARNA!?
Tack Charles!! Fasen vad ni är hjälpsamma på detta forum!! Uppskattas!Charles_ skrev:Riktigt stilig 1675 Joachim.
Angående länken så finns det mycket riktigt en person i HK som renoverar länkar. Han heter Michael Young och går att nå på någon av dessa två mailadresser:
[email protected]
Eller:
[email protected]
Här är hans hemsida:
http://www.classicwatchparts.com/
Jag har sett flera före och efter-bilder på länkar han tightat och resultaten är helt otroliga. Han kan vara lite svår att få tag på och renoveringen tar några veckor, men de flesta jag läst om säger att det är värt det. Han är inte heller särskilt dyr... Kan vara värt att kolla på!