Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur, svårt att tänka på någon klocka med liknande specifikationer för dom pengarna.Härligt, jag kunde inte heller låta bli. Nöjd med min Golden Eye men den fick säljas och så beställde jag denna på en gång. Sjukt mycket klocka för pengarna!
Härligt, jag kunde inte heller låta bli. Nöjd med min Golden Eye men den fick säljas och så beställde jag denna på en gång. Sjukt mycket klocka för pengarna!
Haha det hade varit en tråd som uppdaterade ofta duKan inte du starta en tråd där du gör en uppdatering varje gång du köper eller säljer en klocka?![]()
Haha det hade varit en tråd som uppdaterade ofta duTrodde jag var klar för iår, men tydligen skulle Glycinen bytas ut till en annan Glycine
![]()
50mm lugtolug kändes lite väl mastigt för att jag skulle hugga på den. Annars verkar den ju väldigt tunn och fin, men 50mm är för mycket för mig.Härligt, jag kunde inte heller låta bli. Nöjd med min Golden Eye men den fick säljas och så beställde jag denna på en gång. Sjukt mycket klocka för pengarna!
Förstår dig, de bärs dock smidigt tycker jag. Iofs har jag rätt stora handleder på 18,5cm, men tycker de sitter riktigt smidigt och det är grymt hur tunna de är50mm lugtolug kändes lite väl mastigt för att jag skulle hugga på den. Annars verkar den ju väldigt tunn och fin, men 50mm är för mycket för mig.
Ja, jag ser att "luggarna"/bandhornen pekar nedåt rätt ordentligt också när jag kollar lite närmare. Så den skulle kunna krama vristen bra. Hm....frestad...Förstår dig, de bärs dock smidigt tycker jag. Iofs har jag rätt stora handleder på 18,5cm, men tycker de sitter riktigt smidigt och det är grymt hur tunna de är![]()
Ja de är böjda på ett bra sätt, så bärs smidigt ändå trots att de mäter 50mmJa, jag ser att "luggarna"/bandhornen pekar nedåt rätt ordentligt också när jag kollar lite närmare. Så den skulle kunna krama vristen bra. Hm....frestad...
Det här är från UK vad jag förstår? Dom skriver att det är ingen moms inom EU men det gäller ju väl året ut dvs bara några dagar?
Så länge varan lämnar UK senast 31/12 så tillkommer ingen moms (så länge de inte är momsregistrerade i Sverige). Det finns även ett frihandelsavtal som ska röstas igenom och när det är klart så kommer livet att gå vidare som vanligt, dvs. ingen tullavgift och inget momspåslag vid import från UK. Däremot kan det dröja ett tag innan det går igenom juridikens långa korridorer och faktiskt finns på pränt så man ska nog kanske vara lite försiktig under övergångsperioden.Det här är från UK vad jag förstår? Dom skriver att det är ingen moms inom EU men det gäller ju väl året ut dvs bara några dagar?
![]()
Frequently Asked Questions | Watches World
FAQs - Questions & Answers about Watches World. Below you will find answers to the most frequently asked questions. Contact us if you have additional questions and we will be happy to assist.www.watchesworld.com
Ja, tack för svar. Vi är ute efter en klocka till min fru och här finns en hel del intressant till bra priser men vi har inte alls landat i vad hon vill ha och är knappast redo att slå till idag eller i morgon.Så länge varan lämnar UK senast 31/12 så tillkommer ingen moms (så länge de inte är momsregistrerade i Sverige). Det finns även ett frihandelsavtal som ska röstas igenom och när det är klart så kommer livet att gå vidare som vanligt, dvs. ingen tullavgift och inget momspåslag vid import från UK. Däremot kan det dröja ett tag innan det går igenom juridikens långa korridorer och faktiskt finns på pränt så man ska nog kanske vara lite försiktig under övergångsperioden.
Glycine Sub Pepsi för c:a 3300kr inkl alla avgifter:
![]()
Drop + Glycine Combat Sub "Soda" Automatic Watch | Watches
We teamed up with Glycine to put our own twist on one of the company’s best sellers, the Combat Sub. You won’t find this exclusive version anywhere else.drop.com
![]()
Helt ok klocka för det priset.
Sellita verk, upphöjda index, WR:200m, 10,6mm tunn, metallänk.
Och olikt andra post-Invicta Glycine klockor helt utan vare sig guld/bronze/fejkpatina eller PVD detaljer..![]()