• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Micke L

Köpt en Tressa Seatemepest av Micke.

Fantastiskt snabb kommunikation och väldigt trevlig.
Rekommenderar starkt, 150% goodguy.

MVH

Erik

Köpt av denne mycket trevlige forummedlem. Snabb affär och blixtsnabb leverans och riktigt välpaketerad klocka. Skulle inte tveka att göra affärer igen. 110% Goodguy!

Köpt en Hamilton ”the hack” av Micke. Snabb och trevlig affär, absolut GG i min bok :)

Sålde en Squale till @Micke L i en mycket trevlig F2F affär efterföljt av härligt klocksnack. Riktig Good Guy som varit med i gamet ett bra tag som jag gladeligen gör affär med igen! Tack för en god affär!

Köpte en Sandoz sub av Micke. Smidig affär och klockan var precis som beskriven. Finns inget att klaga på. 100% goodguy :)

Gjort ett byte med @Micke L
Utomordentligt trevlig, allt enligt beskrivning och väl paketerat!
Gör gärna affärer igen, helt klart 100% GG.

Har köpt en klocka av Micke L. 100% ärlighet och riktigt bra bemötande. Schysst kille att ha att göra med. 100% reko. Gör gärna affär igen.

Köpt av @Micke L
Trevligt bemötande - klockan som annonserat, inga konstigheter och bra paketerat. Gör gärna affär igen.
Mvh, M.M

Köpt klocka på distans av @Micke L Trevlig kommunikation, snabb hantering, väldigt väl packat. 100% seriös säljare, rekomenderar att göra affärer med honom och jag gör gladeligen fler affärer i framtiden

Köpt en klocka. Snabb och smidig kommunikation innan köp, och dessutom ett kort men gott snack F2F i samband med att klockan växlade händer. Väldigt sympatisk herre och 100% good guy.

Köpt vintageur av @Micke L som jag blev väldigt nöjd med. Trevlig kommunikation med snabba svar och väl emballerat paket. 100% GG är min erfarenhet! 👌

Sålde vintageklocka med överlämning face to face. Trevlig affär och allt i god ordning.
Trevligt att träffas och gör gärna affär igen!

Tillbaka
Topp