• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Micromärke

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor

Hej,
Hemsidan drivs till synes av en person vid namn Beriar från Borås och bolagsformen är enskild firma.
Det är inget etablerat märke, företaget har inte ens hunnit lägga till sitt namn eller organisationsnummer i villkoren.

Att de inte är öppna med vilket urverk dom finns i klockan kan få en att tro att det handlar om något mindre smickrande quartzverk. Men så insatt är jag inte, kan vara så att det är ett inhouseverk som kommer namnges och offentliggöras i samband med att hemsidan launchas på riktigt.

Hoppas svaret är till din hjälp!

Må bäst
 

UrVerk

Breitling
Det är förmodligen en parfym/modeklocka med ett kalleanka-urverk för några kronor från Kina.
Vore jag du så köp nåt känt klockmärke istället.
 

Greven

Audemars
Om inte informationen på hemsidan säger något om urverket så är det till 100% batteriklocka, vilket i sig inte behöver vara fel, men jag tror du kan sikta högre. Hade jag varit du så hade jag hellre köpt en schysst vintage Omega dress. Du får lägga på någon tusenlapp jämfört med Brambini, men du kommer både bli nöjd med en Omega och du kan du sälja den ganska lätt den dagen du vill flippa. Du kommer troligen inte kunna sälja en Brambini.
 
Topp