• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MicSeh, för er som gjort affärer med mig 😊

Jag sålde en av mina ögonstenar SDGM003 till @MicSeh och jag är övertygad att det kommer bli en bra förvaltare till en grym Seiko. Tyvärr strulade det lite för mig när jag skulle skicka klockan men MicSeh var väldigt förstående och det uppskattas verkligen!
100% GG, jag gör gärna fler affärer med denna medlem!👍👍

Jag sålde en Seiko till @MicSeh Väldigt trevlig i all kommunikation från första början till slutet. Gör mer än gärna affärer med honom igen!! 100% GG

-Tråkigt att behöva ändra mitt omdöme. Men säger man inte som det är då finns det ingen mening med referenstråd.

Jag köpte en Seiko från TS. Kommunikationen var bra och klockan blev skickad snabbt. Allt kändes bra.

Jag upptäckte dock ett litet märke på urtavlan innanför glaset och ville skicka klockan i retur då detta inte nämndes i annonsen.

MicSeh vägrade ta sitt ansvar för det.

Det är väl oklart om MicSeh valde att inte berätta om dammkornet eller om han missade det. Har han missat det då är han slarvig med granskningen av en klocka som ska läggas ut till försäljning.

Hur som helst, han vägrade ta ansvar och acceptera returen och han hänvisade till att klockan är under garanti.

Jag tycker att det var riktigt dåligt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp