Ventemil
Basic
Tjena!
Mitt namn är Emil och är rätt ny i detta forumet.
Fick upp ögonen för Midos flagskepp oceanstar 600 cosc.
Klockan besitter mer än väl grymma specs såsom
60atm (heliumventil ofc)
Klassiska powermatic 80 verket med viss modifikation samt ett Cosc certifikat vilket fick upp mina ögon. Med andra ord håller verket tiden ypperligt bra under blandade förhållanden och presterar på top för kraven att bli cosc certat.
För dryga 1500usd känns detta som en helt sjuk klocka. O begavnade marknade ännu bättre.
Jag fick tag i en beggad för ett överkomligt pris och är helnöjd utan tvekan. Storleken 43.5mm på min lilla led sitter kanon och länken har en mkt trevlig microjustering/extension. Hela klockan känns mycket påkostad och har tilltalande färger och en högklassig länk.
Detta är en favorit hos mig just nu
Vill gärna veta lite åsikter av andra både ägare och icke. Ha det gott!
Mitt namn är Emil och är rätt ny i detta forumet.
Fick upp ögonen för Midos flagskepp oceanstar 600 cosc.
Klockan besitter mer än väl grymma specs såsom
60atm (heliumventil ofc)
Klassiska powermatic 80 verket med viss modifikation samt ett Cosc certifikat vilket fick upp mina ögon. Med andra ord håller verket tiden ypperligt bra under blandade förhållanden och presterar på top för kraven att bli cosc certat.
För dryga 1500usd känns detta som en helt sjuk klocka. O begavnade marknade ännu bättre.
Jag fick tag i en beggad för ett överkomligt pris och är helnöjd utan tvekan. Storleken 43.5mm på min lilla led sitter kanon och länken har en mkt trevlig microjustering/extension. Hela klockan känns mycket påkostad och har tilltalande färger och en högklassig länk.
Detta är en favorit hos mig just nu
Vill gärna veta lite åsikter av andra både ägare och icke. Ha det gott!