• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mikaell

Torpeden

Omega
Köpt en klocka av Mikaell, snabb och mycket smidig affär. Smidig som i anbud, bekräftelse en minut senare, betalning tre minuter senare, varefter klockan skickades samma förmiddag. Dök upp väl förpackad och enligt beskrivning. 100% GG som rekommenderas varmt!
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolle på distans av @Mikaell . En hedersman och kanske snabbast på forumet att springa till posten. Hann knappt få iväg pengarna innan han var framme! Gör mer än gärna affärer igen.
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag fick(!) en boetthållare av @Mikaell som jag svängde förbi och hämtade.
Hur många stjärnor i kanten är inte det?!
Mycket trevligt om än kort möte!
 
Har köpt av @Mikaell : Supertrevlig kille! Bra bemötande från början till slut, skönt snack, ärlig och rättvisande beskrivning av en fin produkt som väl motsvarande beskrivningen.
100% GG och jag gör gärna fler affärer i framtiden!
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Köpt en @Mikaell klockan lades på posten så snabbt det var möjligt. Den kom fram välinpackad och skicket stämde med bilderna.
Korrespondensen har varit snabb, trevlig och rak. Perfekt.
100% GG!
 

JEsper_J

Breitling
Köpte en GS av @Mikaell . Möcke bättre skick än han angav i annonsen, sjukt smidig och snabb affär. Bättre förpackad än vid nyköp :) Vi hade tom samma spagettihandler så jag behöver inte ens justera länken. Tvekar inte köpa igen av @Mikaell i framtiden om det blir aktuellt.
 
Topp