• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mikko Luiro

Köpte en Seiko Turtle av Mikko efter att spontant tagit kontakt med honom, kom överens om affär mycket smidigt och allt gick som smort! Riktigt trevligt bemötande och rekommenderar affär med Mikko 10ggr av 10!

Sålt en moddad G-Shock till @Mikko Luiro på distans. Blixtsnabb betalning och super trevlig kontakt. En mycket smidig affär hela vägen och jag gör gärna fler i framtiden. 100% GG i min bok!

Jag genomförde min första affär på forumet med denne gode herre. Jag köpte en G-Shock och är mycket nöjd!
Tack!

Köpte en Seiko Turtle Blue Lagoon utav Mikko här på KS, allt var som lovat om inte bättre! Exemplarisk paketering, inget ont alls att säga om affären, reko kille till 110%

Köpt en Vostok av Mikko där klockan definitivt motsvarade beskrivningen och förväntningarna. Smidig och snabb affär!

Köpt en moddad G-shock av @Mikko Luiro. Snabba och betryggande svar genom hela processen. Fick klockan till andra sidan Sverige mindre än ett dygn efter genomförd betalning.

100% GG

Sålde en G-shock till Mikko och det var inga konstigheter alls! Pengarna swishades snabbt och all kontakt var mycket trevlig. 💯 % GG 🙂

Sålde en digitalare från Casio till Mikko Luiro och det var en trevlig affär. Vill särskilt tacka för tålamod med postningen så jag blev sjuk och inte kunde posta på några dagar.

Gör gärna affär igen.

Tillbaka
Topp