Silverminken
Silver
Grymt skick på den....grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallå Denke och tack!Grym post! Tack för det!
Det verkar skilja sig lite mellan uren JD producerade på 70-talet gentemot de intrikata historierna som de erbjuder numera. Nån som vet hur produktionen sett ut över tid?
Grattis till den "nya" klockan dåDet känns som en ära att ha övertagit denna klocka.
Tack så väldigt mycket @Rozzy för att ha sålt den till mig![]()
Tack A,Det känns som en ära att ha övertagit denna klocka.
Tack så väldigt mycket @Rozzy för att ha sålt den till mig![]()
Det vet du haha, ska bara hitta lådan där jag gömt undan 3.2 miljoner SEK för 'oförutsedda utgifter'Grattis till den "nya" klockan då. Nästa Charming bird?
Imorgon skall jag gå med 'Jackie' till min urmakare här i Akureyri och låta henne få en fullserviceTack A,
Då jag vet att du trånat efter denna klocka var det extra roligt att den fick komma till en ny ägare dom verkligen uppskattar den. Tack själv för en god och smidig affär.
//Rozzy