Grattis!!!Gott folk, tack för all hjälp och ert tålamod med en rookie som jag.
Köpte denna. 72 000kr hos Bernt på DR Watch. Full set från 2009, riktigt bra skick och opolerad.
https://i.imgur.com/JXUXBOe.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!!Gott folk, tack för all hjälp och ert tålamod med en rookie som jag.
Köpte denna. 72 000kr hos Bernt på DR Watch. Full set från 2009, riktigt bra skick och opolerad.
https://i.imgur.com/JXUXBOe.jpg
Tack snälla!! Det förstår jag, varför sålde du? Uppgraderade du?Grattis @klockgeeknoob
Saknar min gamla SD
Extra stort tack till dig Compiss för all hjälp man fått, utan dig hade jag troligen inte haft den på armen idag.Grattis!!!
Ville testa en 14060mTack snälla!! Det förstår jag, varför sålde du? Uppgraderade du?
Kul att du slog till grattis.Extra stort tack till dig Compiss för all hjälp man fått, utan dig hade jag troligen inte haft den på armen idag.
Bara kul att kunna bistå med hjälp!Extra stort tack till dig Compiss för all hjälp man fått, utan dig hade jag troligen inte haft den på armen idag.
Grattis till en kanonklocka, den behöver du aldrig byta ut!
Kan tipsa om hirsch urbane med om man inte vill lägga två lakan. Men visst är rubber B nice är ditt specifikt för den refen?
Flaggar lite för RubberB också. Skönaste gummit ( till klocka ) ;D
Kan tipsa om hirsch urbane med om man inte vill lägga två lakan. Men visst är rubber B nice är ditt specifikt för den refen?
Ska prova så fort jag får tid att skruva lite , måste av med claspen.Yes, är för 116660. Kanske går att klämma på nån annan med?
Alla som köpt Rolex för några år sedan har troligtvis gjort en bra affär sett till ökade marknadsvärdenSeadwellern är en riktig klassiker, tror jag kommer behålla min ett tag. 72 papp alltså? Isåfall gjorde jag nog en bra affär när jag köpte min.
Går den bra så finns det ingen anledning? Rob är bra om du ska serva men blir ju rätt kostsamt om du ska göra det bara för att..En fråga! Jag köpte min Rolex av DR Watch och enligt han hade föregående ägaren troligen gjort en Service. Han hade köpt den i amsterdam 2009.
Bör jag kanske lämna in min för service nu för säkerhets skull?
I sådana fall vart i Stockholm gör man det?
Är Rob Engström bra?
Du kan ju ta den till Rob för att höra vad dom säger om du känner dig osäkerEn fråga! Jag köpte min Rolex av DR Watch och enligt han hade föregående ägaren troligen gjort en Service. Han hade köpt den i amsterdam 2009.
Bör jag kanske lämna in min för service nu för säkerhets skull?
I sådana fall vart i Stockholm gör man det?
Är Rob Engström bra?
Jag fick 6 månders garanti.Går den bra så finns det ingen anledning? Rob är bra om du ska serva men blir ju rätt kostsamt om du ska göra det bara för att..
Ger inte dr watch någon form av garanti dessutom?
Jag fick 6 månders garanti.
Saken är den att den ofta går några minuter fel, så jag får ställa om den relativt frekvent, trots daglig användning.
Hur ofta måste ni ställa om tiden?
Som @Rey säger så ska den diffa några sekunder och inte så mycket mer. Vet inte vilket skick du köpte den i och när, du kanske kan nyttja garantin beroende på vad den säger.Jag fick 6 månders garanti.
Saken är den att den ofta går några minuter fel, så jag får ställa om den relativt frekvent, trots daglig användning.
Hur ofta måste ni ställa om tiden?
Det löser ju iofs inte problemet att den går några min felOm något så kanske en täthetsservice så du kan bada med den utan att ens oroa eller bry dig.
Det löser ju iofs inte problemet att den går några min fel
Den ska gå inom COSC. -4 +6 sec.Så några minuter på en vecka är definitivt för mycket?