• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min GG-tråd

Taisto

Basic
2-Faktor
Hej!

Alla ni som gjort affärer med mig får mer än gärna skriva en liten rad hur bemötandet var.

Mvh

Senast ändrad:
Köpte en klocka i 50k klassen av @Nickmikael
Vi möttes upp f2f och beskrivningen på klockan och dess skick stämde mycket väl. Trevligt snack och smidig affär!
100% GG i min bok :)

Detta är en bekant till mig sedan way back. Vi har gjort ett flertal affärer och det har givetvis fungerar bra! GG.

Senast ändrad:
Köpte ett par ny Dr Martens av Taisto.
Smidig o snabb affär, snabba svar och skorna kom välförpackade och var i toppskick, precis som utlovat. Klar GG som jag ser det!

Köpte en Tudor Day Date av @Taisto . Mycket bra och trevlig kommunikation och klockan stämde överens med beskrivning. Mycket smidig affär!

Sålt en Cellini till @Taisto och det var en både smidig och trevlig upplevelse. Han bemödade sig att åka två timmar med bil för att köpa klockan f2f, vilket verkligen uppskattas från min sida. 100% GG.

Köpte av @Taisto precis. Supersmidig distansaffär, snabb leverans med ordentligt emballage:)

Klockan höll beskrivning utmärkt, kan bara ge en tumme upp!

/Svanis

Köpte precis klocka av "Taisto. Allt gick finfint.
Några mail, ett telefonsamtal, sen dök klockan upp. Välpaketerad och snabbt med postens värdepaket.
Rekommenderas!

Mötte upp @Taisto för ett klockköp. Fantastiskt trevlig affär och en del gött klocksnack!
100% GG som jag verkligen kan rekommendera👍

@Taisto är en väldigt bra vän till mig och när jag fick känna på hans Santos i verkligheten, var jag tvungen att slå till på den. Det är helt klart en Good Guy!

Tillbaka
Topp