Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fråga. Har varit inne på det några ggr men när jag testat Divern hos AD så har den känts för stor. Dock gillar jag verkligen urtavlanTack för bra bilder!
Kan dock inte välja någon utan 15300 och Pandan är riktigt snygga. Varför inte testat ROO Divern?
Eeh..... folks inkomster och ekonomi brukar vi inte tala om härFantastiska klockor, ursäkta om det är en privat fråga men vad jobbar du med som har råd att köpa AP efter AP? Visst sälja den gamla och lägg en mellanpeng men ändå, det är inte 20 000 kronors klockor?
Fantastiska klockor, ursäkta om det är en privat fråga men vad jobbar du med som har råd att köpa AP efter AP? Visst sälja den gamla och lägg en mellanpeng men ändå, det är inte 20 000 kronors klockor?
Jag säljer Heroin, vad gör du?
Eeh..... folks inkomster och ekonomi brukar vi inte tala om här
Lite tråkigt kanske men den är ju riktigt vacker.Jag kanske är tråkig men jag tycker verkligen bäst om den "enklaste"/första AP:nDen är en riktig skönhet!
AP AP AP, ska man, eller ska man inte? Servicekostnaderna är inte att leka med![]()