• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Minase Divido

Arcticreef

Panerai
3C8D5AD3-ABF4-4649-B645-B512B52237FC.jpeg
Nån som vet något om den här japanen? Har hört bra saker om den.
75A83182-48B8-4460-BB0D-17964DED5DA0.jpeg
 

kuma-kun

Audemars
Inte den blekaste men trippel datum gör att jag totalt tappar intresset.
Vem behöver veta att 1 kommer före 2 liksom, svider i ögonen.
 

Utvisaren

Patek
Nej men den är på listan. Inte lika spännande urverk som GS spring drive kanske men... jag giller verklilgen designen. Den slår GS, Citizen och hela swisserian på fingrarna tycker jag. Riktigt fin. Helt min typ av klocka. Men kan instämma med kommentar ovan om det här med att se mer än 1 datum. Det är väl mest en designgrej för att skapa balans eller dynamik i det hela. Anting spelar det roll eller inte. Deras andra modeller är också riktigt fina. OM det blir en tur till Japan kan det bli dyrt för undertecknad... 😂 😂
 

marmot

Panerai
Nej men den är på listan. Inte lika spännande urverk som GS spring drive kanske men... jag giller verklilgen designen. Den slår GS, Citizen och hela swisserian på fingrarna tycker jag. Riktigt fin. Helt min typ av klocka. Men kan instämma med kommentar ovan om det här med att se mer än 1 datum. Det är väl mest en designgrej för att skapa balans eller dynamik i det hela. Anting spelar det roll eller inte. Deras andra modeller är också riktigt fina. OM det blir en tur till Japan kan det bli dyrt för undertecknad... 😂 😂
Finns en blå 1.0 till salu i USA till bra pris..
 
Topp