- Pris
- 35000:-
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena!
Säljes eller bytes en fin Ming 17.03 Burgundy, läcker modell som bärs elegant och är ett grymt alternativ till typ en klassisk Rolex datejust på jubilee.
38mm, Kul material, en tavla som måste upplevas i verkligheten och kommer på länk och ett nytt originalläder med quickchange.
Skick enligt bilder. Sista bilden är från den enda till salu på C24 för prisreferens.
Mitt pris 35 000:-
Frakt bjuder jag på vid smidig affär. F2F möjlig i Stockholms området.
Intressanta byten framförallt: Bulgari, Cartier, Grand Seiko och Hublot.
Mer info om klockan här:
www.hodinkee.com
wornandwound.com
monochrome-watches.com
Säljes eller bytes en fin Ming 17.03 Burgundy, läcker modell som bärs elegant och är ett grymt alternativ till typ en klassisk Rolex datejust på jubilee.
38mm, Kul material, en tavla som måste upplevas i verkligheten och kommer på länk och ett nytt originalläder med quickchange.
Skick enligt bilder. Sista bilden är från den enda till salu på C24 för prisreferens.
Mitt pris 35 000:-
Frakt bjuder jag på vid smidig affär. F2F möjlig i Stockholms området.
Intressanta byten framförallt: Bulgari, Cartier, Grand Seiko och Hublot.
Mer info om klockan här:

Hands-On: The Ming 17.03 GMT
The brand's latest release comes with a number of thoughtful updates to the original design.

Review: Ming 17.03 GMT - Worn & Wound
Kuala Lumpur, the capital city of Malaysia, is home base to a small “horological collective” called Ming. These six folks are advancing watch design and the use of materials in rather unique ways. Led by photographer, designer, and watch collector Ming Thein, the other five members of the...

Introducing - MING 17.03 GMT (with Live Photos, specs & price)
In what seems like an impossibly short amount of time, MING is already unveiling its third model, the MING 17.03, which is available to order immediately.