laddar för GTG med mina nördiga vänner
Tar med dessa högt och lågt... Musse gånger tre iaf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
välkommen till Sthlm, jag börjar också åka uppåt...Åkte på fel tunnelbana hur länge som helst, hoppas jag hoppar på rätt nu, ses ikväll!
Hehe, tur man har gångavstånd till stället.välkommen till Sthlm, jag börjar också åka uppåt...
Det var en väldigt glad samling. Jag gillar din Rolle Musse stenhårt.laddar för GTG med mina nördiga vännerTar med dessa högt och lågt... Musse gånger tre iaf...
Fredrik vet hur det skall gå till!För-äter lite....
De av er som inte vet vad för-ätning är finns allt ni behöver veta här: http://fredrik.cafe.se/vikten-av-att-for-ata/
Ni får säkert en toppenkväll!laddar för GTG med mina nördiga vännerTar med dessa högt och lågt... Musse gånger tre iaf...
Som skåning känner jag otroligt tajt koppling till Helsingborg i just denna fråga!Fredrik vet hur det skall gå till!
Yes, minTjusigt! På Speedybilden, är det en nyproduktion av Mk II?
Sa ju åt dig att hålla dig ifrån tubenÅkte på fel tunnelbana hur länge som helst, hoppas jag hoppar på rätt nu, ses ikväll!
Utan att ha djupdykt i VS-tråden idag, där jag hamnade i en artikel om 222, så hade jag aldrig förstått Genta referensen!Kusinträff i Genta-familjen....
Tjusig! Gäller även brorsorna på bilden såklart!Yes, min