Precis vad jag också tänkte, tyvärr...Ni kanske ska undvika att visa vilket ställe ni är på i bilderna för säkerhets skull!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag också tänkte, tyvärr...Ni kanske ska undvika att visa vilket ställe ni är på i bilderna för säkerhets skull!
Noterat. Bör vara åtgärdat nu.Precis vad jag också tänkte, tyvärr...
Exakt!! Det är den klockan jag dreglade mest över i tonåren. Tänk hur tiderna förändras.
Tack vännen!Det var en väldigt glad samling. Jag gillar din Rolle Musse stenhårt.
Den klär sig! Ingen samling är komplett utan minst en Musse!Äntligen Musse live!!!!
Och ändå sabbabe jag det men min 216570... ha ha tack för en underbar kväll
Bra initiativ vännen! Hoppas det gick bra att ta sig hem!Fantastiskt trevlig kväll, här är favoriterna!
Bra styrt av dig kompis!Bra initiativ vännen! Hoppas det gick bra att ta sig hem!
Är det ett Rios läderarmband på den ? Isåfall kan det eventuellt vara det som @Moorflax fick av mig i somrasÅkte på fel tunnelbana hur länge som helst, hoppas jag hoppar på rätt nu, ses ikväll!
Utan att ha djupdykt i VS-tråden idag, där jag hamnade i en artikel om 222, så hade jag aldrig förstått Genta referensen!
Kul att du fick träffa så många trevliga forummedlemmar, det var du värd på din första GTG! Ha det bra min vän.Fantastiskt trevlig kväll, här är favoriterna!
Nope det är inte det bandet.Är det ett Rios läderarmband på den ? Isåfall kan det eventuellt vara det som @Moorflax fick av mig i somras
Fast tror inte de var hans första :OKul att du fick träffa så många trevliga forummedlemmar, det var du värd på din första GTG! Ha det bra min vän.
Har varit på en liten i Karlstad förut.Kul att du fick träffa så många trevliga forummedlemmar, det var du värd på din första GTG! Ha det bra min vän.
Tjusigt! På Speedybilden, är det en nyproduktion av Mk II?
Bra där! Sitter riktigt bra på dig.